Last Dance
Slitningarna blir värre mellan Bette, Tina och Angie. Shane våndas över en hemlighet. Alice undrar hur pass öppen hon borde vara på sin pressturné. Sophie ifrågasätter tunga sanningar om Finley. Danis liv mynnar ut i fullständigt kaos.