Launch Party
Ett överraskande avslöjande orsakar en konflikt mellan Bette och Dani. Shane tvingas konfrontera sina verkliga känslor för Tess, och Alice frågar sig om hon ska avslöja en hemlighet för Tom under releasefesten för hennes bok.