Lake House
Bette ger sig ut för att hitta och övertala den vördade konstnären Pippa Pascal, samtidigt som Angie får veta mer om sin donator. Shanes relation med Tess blir allt djupare. Tom pushar Alice att komma i kontakt med sina känslor.