Lean on Me
Bette tar stora steg på sitt nya jobb samtidigt som hon handskas med en ny överraskande relation. Shane kämpar för att få med sig Tess på en ny idé för baren. Alice stöter på ett oväntat hinder på vägen mot boksläpp.