Lobsters, Too
Bette, Tina och Carrie tvingas stötta Angie tillsammans. Shane blir chockad när en person ur hennes förflutna dyker upp i hennes liv igen. Alice och Tom frågar sig vad de är för varandra nu när hennes bok är färdig.