Luck Be a Lady
Bettes glöd tänds när hon är på jobbet, medan Angie får stora nyheter som försvårar saker och ting hemmavid. Shanes och Tess affärsprojekt går inte som planerat, och Alice vägrar inse sanningen om sin och Nats situation.