Två av deltagare skickas hem samtidigt som Asbjørn är trött på hur tråkig Nicklaes har blivit. Stämningen mellan Justina och Louise är fortfarande besvärlig, men Viktor kan kanske hjälpa till för att få duon på bättre humör.