Viktor är tillbaka! Louise gråter av glädje men alla deltagare är inte lika glada. Flera sanningar kommer fram och Louise har svårt att ge svar på alla deltagares frågor. Och vad säger Viktor när han får höra om vad som har hänt sedan han lämnade?