Amanda kan inte hålla tårarna tillbaka vid synen av Emma, men kan de lägga oenigheterna bakom sig? Robin har fått upp ögonen för Emma, och Justina har blivit opopulär bland deltagarna i villan och måste nu ta konsekvenserna.