Justinas ex Viktor kommer in i villan med ett självförtroende som inte faller alla i smaken. Robin vill att de andra killarna ska hålla sig borta från Emma. Men den typen av regler vill inte Asbjørn anpassa sig efter och vad vill egentligen Emma?