Lämnad vid vägkanten
När Bam skickas ut för att ta hand om Prank, ber Redbird att få vara med i kampen, men Bam insisterar på att han hänger tillbaka - att det är för farligt! Redbird hänger med i hemlighet, men hans närvaro gör mer ont än det hjälper.