Bibi gör det igen
Efter att Bibi, Batgirl och Robin lyckats fånga Toyman och hans Gör-Om Kontroll är alla extatiska - förutom Bibi, som är generad för att hon inte lyckades hålla fast vid sin landning under jakten!