Lös den här gåtan
Efter att ha kämpat för att lösa en gåta från Riddlers helikopter Quizz, måste Redbird lära sig att säga ifrån och dela sina idéer med Batbilarna om de hoppas kunna ta reda på skurkens sanna plan.