Åka med
Efter att Catmobilen Kitty räddar Bam när han är illa ute, bestämmer sig Bam för att ta med henne på en patrullrunda. Han hoppas att hon kan bli en Batbil, om han bara kan få henne att skärpa sig och fokusera på uppdraget.