Bibis dåliga dag
Efter att Bibis uppdrag att stoppa Jokern går snett inser hon att hon har en alldeles förfärlig dag. Hon tror sig inte behöva Batgirls hjälp, men en dålig dag betyder inte en dålig morgondag.