Dynamiska Du-Åh-Nej
Snowy och Jestah smider en mystisk plan där frysbär är inblandade. Batwing och Buff måste samarbeta för att stoppa duon, men när Batwing vill genomföra uppdraget själv, utsätter hon både sig själv och Buff för fara.