Bams kisse-misstag
Bam väcker Catwomans Catmobil, Kitty, till liv så att Batbilarna kan spela batboll med jämna lag. Men kissekatten Kitty är för vild för att tämjas, trots att Bam gör sitt bästa för att övertala henne att vara med och spela.