Linda och Dennis har inte delat sovrum på tre år. Linda och Dennis bor med fyra barn i en fd sommarstuga. Linda flyttade för att kunna ha hästar men fick sälja dem för att ha råd att bygga ut. Dennis sover i en friggebod med tre av barnen.