Huset saknar innertak, har knappt innerväggar, golvet är av betong och saknar fasad. Anders och inredaren Andrea Engsäll besöker Christel och Stefan i Vagnhärad som sammanlagt har fem barn. Problemet med huset är att det är långt ifrån klart.