The Choice is Yours
Leilas musikmogul till pappa återvänder och ger Spencer chansen att gynna Crenshaw, samtidigt som han återförenas med en allt mer avståndstagande Coop. Coops allt bredare samröre med Shawns gäng utgör ett hot mot Spencers goda föresatser.