All Eyez on Me
Spencers gamla lagkamrater från Crenshaw dyker upp på ett rekryteringsevent på college och Spencer tappar fokus. Olivia hjälper Asher, medan Jordan brottas med möjligheterna som öppnas när man är Billy Bakers son.