Back in the Day
Spencer försöker att inte göra om gamla misstag i sitt förhållande med Layla. Olivia kämpar för att hålla sig nykter. Billy avslöjar nåt han gjorde för att skydda sin familj, och Coop är kluven inför att återförenas med sin far.