Spencer och Jordan tillbringar en oplanerad dag tillsammans i Crenshaw, då rikemanssonen från Beverly Hills för första gången får uppleva det verkliga livet i South Central L.A. Samtidigt kämpar Billy med sin identitet som pappa.