m.A.A.d. City
Coop blir alltmer indragen i gänglivet och hennes förhållande med Patience tar skada, medan Spencer beslutar sig för att hjälpa sin gamla stadsdel med att stoppa vardagsvåldet. Jordan knyter allt starkare band till sin farfar.