Best Kept Secret
Spencer får veta varför hans pappa lämnade honom som liten och förkrossas av sanningen. Billy får hantera följderna till besluten han fattade i det förflutna. Coop försöker stoppa planen hon satt i rörelse, vilket får tragiska konsekvenser.