Championships
Säsongsavslutning. Spencer drabbas av ett förkrossande bakslag och får styrka från en osannolik källa. Billy är fokuserad på mästerskapsmatchen, men inser att han måste acceptera vissa svåra sanningar för att få tillbaka sin familj.