The Halloween Bride
Montie Smith berada di parti Halloween apabila dia diajak menari oleh seorang wanita seksi berambut perang. Shaynna Sims, ibu tunggal ceria berusia 22 tahun mengheret Montie ke dunia penuh seks, pembohongan dan kecemburuan yang berakhir dalam kengerian.