Never Let You Go
Pelajar penguatkuasaan undang-undang Amanda Sigers jatuh cinta dan berkahwin dengan pelajar perubatan Sayantan "Sy" Ghose. Apabila Amanda mengambil bayi adik perempuannya, dia mendapati bahawa Sy mempunyai sisi gelap dan berbahaya.