Horror by Proxy
Sean Scott berkahwin dengan kekasihnya di sekolah menengah, Wendi Ellis. Keadaan segera berubah menjadi teruk ketika Wendi melakukan banyak kesalahan pelik dan merosakkan. Sean mesti memilih antara kelangsungan hidup keluarganya dan ikrarnya.