Dr. Date Rape
Pelajar undang-undang Jessika Rovell bertunang dengan doktor Philadelphia yang mendakwa dirinya ejen perisikan tentera laut. Apabila kehidupan rahsianya terbongkar, dia mendapati tunangnya antara pemangsa seksual terburuk dalam sejarah Pennsylvania.