The Bride Who Will Never Be
Apabila Melanie berkahwin dengan James Addie, dia rasa dia telah menemui suami yang sempurna, tanpa menyedari dia akan menjalani kehidupan rahsia. Menjelang hari perkahwinan keduanya, rahsia James mungkin terdedah, dan tidak lama lagi seseorang akan mati.