The Child Bride
Bintang Rock and Roll Jerry Lee Lewis memukau Myra Brown yang berusia tiga belas tahun ketika datang untuk tinggal di rumahnya di Memphis untuk merakam di Sun Records. Namun, hidupnya menjadi tumpuan apabila dia memanipulasinya untuk berkahwin dengannya.