Pork Perfection - Babi Tohay
Dibuat dengan sos yang mengambil masa 30 hari untuk sempurna. Bahan, udang "grago", wang itu selalunya tak dapat dibeli kerana bekalan sporadis. Semua sebab mengapa hidangan babi rebus Peranakan Singapura, Babi Tohay, semakin hilang.