Tribal Rice Dish - Yao Yao Fan
Penemuan kulinari membawa penulis blog makanan Aun Koh mendaki banjaran gunung tengah Taiwan ke perkampungan suku Paiwan. Dia belajar tentang Yao Yao Fan, hidangan ringkas yang berasal dari zaman silam puak itu sebagai orang yang mencari makan.