Soul Food - Okouko No Taitan
Antara empat gaya masakan yang membentuk masakan Kyoto, obanzai atau masakan tradisional yang paling kurang dikenali. Aun mendapati bahawa walaupun hidangan mereka dihidangkan di restoran dan dijual di kedai.