Fisherman's Delicacy - Curry Mohlyu
Blogger makanan Aun Koh kembali ke tanah air, tetapi dia mendapati dirinya sama sekali tak biasa dengan hidangan Eurasia Singapura yang dipanggil Curry Mohlyu. Ini makanan yang berasal dari sejarah dan budaya Eurasia Portugis.