The King's Favourite - Kachar Maans
Aun Koh tiba di Jodhpur, India, untuk hidangan kegemaran raja, rebus daging yang dipanggil Kachar Maans. Bertarikh lebih kurang 200 tahun lalu, ia pada asalnya dimasak di dalam hutan dengan daging buruan yang diburu dalam ekspedisi diraja.