Eating Nose to Tail - Cabeza de Jabali
Makan dari hidung ke ekor, di mana tak ada bahagian haiwan yang terbuang, trend global semasa. Tetapi selama berabad-abad, orang Filipina telah secara kreatif memasak kepingan dan hujung seperti kaki, bahagian dalam dan darah.