Ibu bapa keluarga Bay Anna tiba di wilayah Townies bersedia untuk berperang. Townies melarikan diri ke hulu sungai untuk bersembunyi di sarang kelahiran Mia, dan keluarga Bay mengejar mereka sehingga ke depan pintu rumah mereka.