Nomad menetap di sudut yang tenang di tepi Teluk, tanpa menyedari ia di wilayah haiwan lain. Sementara itu, Mia dan Townies juga ke Teluk dan keluarga Teluk Anna juga pulang. Hanya menunggu masa sehingga satu kumpulan bertembung dengan kumpulan lain.