The Making Of The Americas
Selami penggambaran siri alam semula jadi The Americas, bersama Tom Hanks dan kru dalam 180 ekspedisi merentasi gunung, padang pasir, dunia ais, dan hutan. Saksikan cabaran dalam penggambaran hidupan liar di tempat paling ekstrem di planet ini.