Anna, ibu bapa keluarga Bay, mula memburu Nomad di Teluknya. Sementara itu, Townies kembali ke Sungai Singapura, tetapi apabila jelas ibu bapa mereka, Mia sedang sarat mengandung, mereka pergi untuk mencari sarang yang sunyi di mana dia boleh bersalin.