Keluarga Marina Bay Anna berada di Sungai Kallang untuk membantu Anna menjaga anak. Di Hutan Bakau, keluarga Willow hampir kehilangan anak selepas banjir melanda. Kemudian, sekeluarga Nomad berpindah ke teluk semasa Anna tiada, mengundang konfrontasi.