Kaohsiung - Donggang – Tainan
Jiang Han membawa bapanya dalam rancangan itu, pergi ke Taiwan bersama Axian dan ibunya. Di Kaohsiung, mereka mendaftar masuk ke bilik kawalan suara yang pintar, menikmati gabungan puitis teknologi dan kehidupan.