Taiwan: Dual Rail Journey
Jiang Han memulakan perjalanan dua kereta api di Taiwan bersama bapanya, bersama Axian dan ibunya. Di atas kereta api bertema Disney, percutian mereka bermula ketika mereka melangkah. Manikmati mata air panas yang dikelilingi oleh gunung di Jinlun.