Macau Slow Travel
Perjalanan bukan hanya untuk mencari tempat tidur, tetapi melibatkan diri dalam cara hidup yang berbeza. Menginap di Hotel Galaxy, tempat percutian lima bintang yang mewah di Macau, kami menikmati penginapan yang tersendiri.