Sitiawan
Dua ibu dengan keturunan Fuzhou itu memulakan perjalanan melalui Fuzhou Kecil di Malaysia Barat. Mereka ke pasar yang sibuk, menikmati aroma kaya dengan daging khinzir panggang dan pergi ke rumah pastor.