Victoria
Hui Min menyaksikan bapanya memulakan perjalanan melalui Victoria, membuka bab baru dalam hidupnya. Daripada pemandangan indah Geelong kepada keenakan hidangan Semenanjung Bellarine, keindahan dan rasa terjalin dengan wain halus.