Pada 2018, Ken dan Misaki menjumpai mayat Oyama. Ken jumpa sekeping kad dari masa lampau dan teringat sokongan diberi Oyama. Ken merayu agar Oyama mengubah masa lampau dan memberi amaran mengenai kematian abangnya di tahun 2000.