Pada 1998, Ken bantu Oyama selesaikan kes mencuri lalu Kudo tertangkap. Kudo tak mengaku bersalah dan menculik Kaori Yabe. Ken syak ini kes dendam lalu rasa bersalah. Oyama menyalahkan dirinya sambil menangis apabila radio berfungsi pada 11:23 malam.